Διαφήμιση και επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη, διεθνής, επικαιροποιημένη έκδοση αυτού του
κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: στη βιομηχανία των νέων προϊόντων, στον πολιτισμό και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.

Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:
– Ανάλυση των νέων ζητημάτων όπως η παγκοσμιοποίηση και το Διαδίκτυο
– Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης
– Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης
– Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας
– Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
– Αναλύσεις περιεχομένου
– Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς.

Διαφήμιση και επικοινωνία : η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας / Ουϊλιαμ Λαϊς… [κ.ά.].Αθήνα : Καστανιώτης, 2008.793σ. : εικ. ; 24εκ.

  • Σχετικά με το άρθρο
2013 © Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας