Marketing plans : πώς να σχεδιάζετε αποτελεσματικά

Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το «πού βρίσκεται τώρα», «πού θέλει να πάει στο μέλλον» και «πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει».Το βιβλίο «Marketing Plans» αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που περιγράφει βήμα προς βήμα τη διαδικασία καθώς και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται για την κατάρτιση αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ.Απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων που καλούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή να συντάξουν προγράμματα μάρκετινγκ. Επίσης, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές (Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.) από τους οποίους ζητείται, στο πλαίσιο των μαθημάτων τους, να συνθέσουν τις γνώσεις μάρκετινγκ που έχουν λάβει, συντάσσοντας ολοκληρωμένα προγράμματα μάρκετινγκ.

 

 

Marketing plans : πώς να σχεδιάζετε αποτελεσματικά : προγράμματα μάρκετινγκ / Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Πολίνα Παπασταθοπούλου.Αθήνα : Αθ. Σταμούλης, 2010.

  • Σχόλια
  • Trackbacks
  • Σχετικά με το άρθρο
Αφήστε απάντηση

Είσοδος ως - Αποσύνδεση

Απάντηση σε:

2013 © Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας