ΚΑΛΟΣ Ή ΚΑΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ;

          Το παιδί σας κάνει κάποια πράγματα καταπληκτικά και δεν μπορεί να κάνει καθόλου κάποια άλλα. Ας είμαστε όμως ειλικρινείς. Εσείς είστε καλοί σε όλα; Το γεγονός ότι υπάρχουν πράγματα που δεν τα ξέρετε, γιατί δεν σας ενδιέφεραν, σας δημιούργησε ποτέ κανένα πρόβλημα;
Γιατί, λοιπόν το παιδί σας στο σχολείο πρέπει να ενδιαφέρεται για όλα; Γιατί πρέπει να τα συγκρατεί όλα στο μυαλό του – ακόμα κι αυτά στα οποία δεν έχει καθόλου κλίση; Και Μαθηματικά και Ιστορία; Και Χημεία και Φιλολογία; Και Φυσική και Γεωγραφία; Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν κλίση σε όλα αυτά – και άλλα πολλά, και τόσο διαφορετικά μεταξύ τους; Ώς πότε το σχολείο θα υποχρεώνει την παιδική ηλικία να μαθαίνει πράγματα που της είναι τελείως αδιάφορα, και αύριο θα τα ξεχάσει, αφού θα είναι άχρηστα για τη ζωή;

Γιατί τόσα μεγάλα ονόματα όπως Αϊνστάιν, Κάφκα, Μπέρναρντ Σω, Βάγκνερ, Πήτερ Ουστίνωφ,  Φον Μπράουν… ήταν κακοί μαθητές;;;

Στο βιβλίο της γερμανίδας παιδαγωγού Χαϊντεμαρί Μπρόσσε, από τις εκδόσεις Θυμάρι”,  θίγονται ζητήματα όπως το στρες στο σχολείο, το αίσθημα αποτυχίας παιδιών και γονέων, ο φόβος στις εξετάσεις, η σημασία της επιβράβευσεις, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του σύγχρονου σχολείου, τα κενά στη μάθηση , οι διαφορετικοί ρυθμοί στη νοητική εξέλιξη των μαθητών, οι μαθησιακές δυσκολίες κλπ.

 

 

 

 

 

 [tags] Βέροια, Βιβλιοθήκη Βέροιας, ψυχολογία μαθητών, εκπαίδευση [/tags]

 
  • Σχετικά με το άρθρο
2013 © Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας