ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ-ΜΠΕΛΑΣ…Ή ΕΥΚΑΙΡΙΑ;

         Αποσπάσματα από το βιβλίο Παράπονα πελατών του Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη:

Στη δεκαετία του 1960, ένας πλούσιος Ιταλός, που είχε κάνει ολόκληρη περιουσία κατασκευάζοντας τρακτέρ, αντιμετώπισε πρόβλημα με τη Ferrari του. Πηγαίνοντας στο εργοστάσιο, συνάντησε τον Έντσο Φερράρι, στον οποίο παραπονέθηκε για τη συγκεκριμένη δυσλειτουργία. «Δεν πας να φτιάξεις κανένα τρακτέρ», ήταν η απαξιωτική απάντηση του Φερράρι. Εξοργισμένος, ο πάμπλουτος επιχειρηματίας αποφάσισε να κατασκευάσει το δικό του αυτοκίνητο, εφάμιλλο της Φερράρι. Τρία χρόνια αργότερα, η πρώτη Lamborghini ήταν γεγονός…

Moon Lake House Hotel, 1853. Ένας γερμανός επιχειρηματίας παραπονέθηκε ότι οι τηγανητές πατάτες ήταν πολύ χοντρές. Επέστρεψε, λοιπόν πίσω τις πατάτες ζητώντας από τον σεφ να τις κάνει πιο λεπτές. Όμως, πάλι δεν του άρεσαν και τις ξαναέστειλε πίσω. Τότε ο σεφ εκνευρίστηκε και αποφάσισε να «τιμωρήσει τον ιδιότροπο πελάτη. Αφού τις έκοψε όσο πιο λεπτές μπορούσε, τις τηγάνισε ξανά έως ότου γίνουν τραγανές (για να μην μπορεί να τιε φάει με το πιρούνι) και αποκτήσουν καφετί χρώμα. Τέλος, για ακόμη πιο σίγουρο αποτέλεσμα, δεν παρέλειψε να τις βουτήξει μέσα στο αλάτι. Το σχέδιο του, όμως, απέτυχε αφού ο επιχειρηματίας ενθουσιάστηκε και τις έφαγε όλες, ενώ άλλοι πελάτες που είδαν το νέο έδεσμα ζήτησαν από τον έκπληκτο σεφ να φτιάξει και για αυτούς. Μια νέα βιομηχανία, τα γνωστά σε όλους μας τσιπς, είχε μόλις γεννηθεί.

Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας! Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται: Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται, Χειρισμός παραπονούμενων πελατών, Σύνταξη απαντητικής επιστολής, Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού, Τα παράπονα των υπαλλήλων, Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν, Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε. Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα…

           

Μερικά βιβλία με παρόμοιο τίτλο στη βιβλιοθήκη είναι:

  • Αποτυγχάνοντας στις πωλήσεις : τα 10 μοιραία λάθη των πωλητών και πώς να τα αποφύγετε του Todd M. Duncan, εκδόσεις Κλειδάριθμος
  • Σταμάτα να μιλάς, ξεκίνα να πουλάς  της Linda Richardson, εκδόσεις Interbooks
  • 180 μυστικά για επιτυχημένες πωλήσεις  του Robert F Taylor, εκδόσεις  Anubis
  • Η τέχνη της αυτοπεποίθησης  : στη ζωή και στις πωλήσεις του Άκην Αγγελάκη, εκδόσεις Αλκυών
  • Τα μυστικά της επιτυχημένης πώλησης  : και πώς θα τα  κατακτήσετε  του Χάρη Τσιμπόγου, εκδόσεις Εντός

[tags] Βέροια, Δημόσια Βιβλιοθήκη Βέροιας, Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση πελατών, Παράπονα πελατών, Marketing, Διαχείριση Παραπόνων [/tags]

  • Σχετικά με το άρθρο
2013 © Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας