Πρόγραμμα αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών : ανάγνωση και ορθογραφία : ανακαλύπτω τα μυστικά των λέξεων

9789603335894

Εξατομικευμένο πρόγραμμα με βάση την πολυαισθητηριακή μέθοδο για παιδιά Β΄ έως Στ΄ Δημοτικού που αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες.Η μέθοδος αφορά την ταυτόχρονη συσχέτιση οπτικών, ακουστικών και κιναισθητικών ερεθισμάτων (σχέση μεταξύ συμβόλων και των ήχων τους, της γραπτής εμφάνισης και της βιωμένης αίσθησης του χεριού του παιδιού καθώς γράφει). Η επιτυχία της μεθόδου οφείλεται στο συνδυασμό της ολικής και της αναλυτικής μεθόδου και στο γεγονός ότι η παρουσίαση του προγράμματος, που είναι κατανεμημένο σε ενότητες, χαρακτηρίζεται από αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας.Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα παιδαγωγικής αντιμετώπισης των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, περιλαμβάνονται γραμματικά φαινόμενα και ασκήσεις, που δυσκολεύουν συχνά τα παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, όπως:- Συνδυασμός φωνηέντων και συμφώνων- Συνδυασμός συμφώνων και φωνηέντων- Αναγνώριση συλλαβών- Σύνθεση συλλαβών- Υψηλής συχνότητας λέξεις για αυτόματη αναγνώριση- Ασκήσεις ανάγνωσης λέξεων- Ομόηχες λέξεις- Ασκήσεις φωνημικής κατάτμησης- Ασκήσεις ένωσης λέξεων με σκίτσα- Ανάγνωση κειμένων- Αντιστοίχιση, αντίθετα, συνώνυμα- Ασκήσεις συμπλήρωσης λέξεων σε προτάσεις- Ασκήσεις ομοιοκαταληξίας- Στρατηγικές ορθογραφίας- Ψυχοκινητικές ασκήσεις προσανατολισμούΗ ύλη του προγράμματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πολύτιμο βοήθημα για παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές δυσκολίες, για την ενισχυτική διδασκαλία, αλλά και την ειδική τάξη.

Πρόγραμμα αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών : ανάγνωση και ορθογραφία : ανακαλύπτω τα μυστικά των λέξεων / Βασιλική Η. Πλωμαρίτου  Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2010  142σ. : εικ. ; 24εκ.

Η Βασιλικη Πλωμαρίτου αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Capitol University των ΗΠΑ και είνια κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “Master in Education” από το Open University, Milton Keynes, UK, με διάκριση στη μεταπτυχιακή της διατριβή. Επίσης, είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού διπλώματος “Advanced Diploma in Special Needs in Education” και “Postgraduate Certificate in the Coordination of Special Educational Provision” από το Open University, Milton Keynes, UK. Απέκτησε το δίπλωμα “Diploma in Adcanced Conselling Skill” και το “Certificate in Gestalt Therapy” από το Stonebridge Associated Colleges of London, UK, όπως επίσης και το “Certificate of Continuing Professional Development in Cognitive Behavioural Therapy” από το University of Paisley, UK, και το “Certificate in Cognitive Behavioural Therapy” από το Institute of Counselling of Glascow, UK. Από το 2004 έως σήμερα εργάζεται σαν ειδική παιδαγωγός και σύμβουλος με παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία. Έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε σεμινάρια και ημερίδες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι η συγγραφέας του βιβλίου: “Πρόγραμμα Συναισθηματικής Νοημοσύνης” για παιδιά του δημοτικού σχολείου από τις εκδόσεις Γρηγόρη, και του βιβλίου “Charlie: A Boy With Reading Difficulties and His Dream” που τιμήθηκε με το βραβείο EVVY Award, εκδόσεις OUTSKIRTSPRESS.

  • Σχετικά με το άρθρο
2013 © Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας